Per
controlar les despeses de la llar també aniria molt bé controlar
diferents mesos i fer un recompte final per trimestres. Per això, podem
vincular les dades entre diferents fulls i obtenir la despesa total
acumulada, així com saber quina és la despesa mínima i la despesa
màxima.
Per fer tot això haurem de recuperar la Tasca 3. Les despeses de la LLar.
- Mostrar les columnes que s'havien amagat.
-
Copiar la taula en un full nou i anomenar-lo Gener. Copiar la taula en
un altre full, canviar les despeses i anomenar-lo Febrer. Repetir
aquesta operació en un tercer full i anomenar-lo Març.
- Vincular la
informació de les columnes en un full anomenat 1r Trimestre i vincular
la despesa de cada concepte i mes, á més de calcular la despesa
acumulada per conceptes i la total.
- Mostrar la despesa màxima i la mínima.
- Elaborar un gràfic de la despesa acumulada per conceptes.
- Formatar la impressió del document.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada